پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

خطیر: سپاهان هزار میلیارد خرج کرده| سپاهان: رقم خطیر جعلی است

  • کد خبر: ۲۰۳۰۶۸
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
خطیر: سپاهان هزار میلیارد خرج کرده| سپاهان: رقم خطیر جعلی است
علی خطیر، مدیرعامل استقلال مدعی شده باشگاه سپاهان هزینه‌های بسیاری را در تیم فوتبال صرف کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عیل خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال باشگاه سپاهان را متهم به پرداخت هزینه‌های گزاف کرده است. خطیر بعد از پیروزی استقلال مقابل پیکان این جملات را خطاب به باشگاه سپاهان به زبان آورده است: «باشگاهی که به شیر دولت وصل است نزدیک هزار میلیارد تومان در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده و این بازار را تحت شعاع قرار داده است این باشگاه به قوانین بی‌احترامی کرد. قطعاً احساس می‌کنم این چهار امتیاز را نباید به سپاهان بازمی‌گرداندند. یک جور‌هایی با توجه بی‌احترامی سپاهان به قوانین فدراسیون فوتبال باید کمیته استیناف رأی محکم‌تری می‌داد. باز هم ایرادی ندارد، زیرا بهانه دست دوستان نیست که بگویند نتایج در زمین رقم نمی‌خورد.»

به دنبال این اظهارات باشگاه سپاهان علیه خطیر بیانیه داده است:

باشگاه سپاهان با انتشار متنی نوشت: «رقمی که آقای خطیر برای بودجه باشگاه سپاهان به آن اشاره کرده، «جعلی» است.


در ضمن اگر ایشان از رای بدوی پرونده سپاهان ناراحت است، برود در CAS شکایت کند؛ البته این کار را نخواهد کرد، چون آوازه فاجعه‌ای که اسم سقف بودجه را دارد و خود او یکی از نویسندگان آن است، جهانی خواهد شد. اما کمیته انضباطی باید توضیح دهد که چرا دریافت مجوز ملی برای تخلف ۲۵ میلیاردی سقف بودجه استقلال را به جای اینکه از کمیته مجوز حرفه‌ای استعلام بگیرد، از سازمان لیگ سراغ گرفت. اصلا زمان صدور مجوز حرفه‌ای تمام شده‌بود. چگونه به استقلال مجوز دادند؟»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->